Presuponía más imaginación, creatividad y vanguardismo en el arte publicitario.
Emular la esencia del cine de Burton con Danny Elfman o el uso de la banda sonora original de Pulp Fiction, para anunciar una marca de maquillaje, desmiente mis suposiciones anteriores y confirma la falta de originalidad en la publicidad.
2 comments:
La publicitat ha entrat en una fase regressiva en la que, si als anys 80 ' 90' es valoraven les idees revolucionaries, in-aparents i transgressores, ara només s'estimula estar en quants més canals nous millor, encara que aquesta forma d'estar-hi suposi un retorn a: la convencionalitat, els llocs comuns i la simplificació d'una suposada ironia postmoderna que consisteix en samplejar l'evident.
Besitos.
TQM
Tens tota la raó amore,
Què puc dir ? Hi ha pocs anuncis que cridin la meva atenció. I anuncis originals no en queden gaires. Es poden contar amb els dits d'una mà.
Merci per l'aportació. Sempre tan encertada.
T'estimo molt
TQM
Post a Comment