Wednesday, April 02, 2008

CREEP

4 comments:

linus said...

Clip i cançó generacional. Marca una època, la dels 90', trascendint amb un tema universal: l'angoixa adolescent - en sentit molt figurat. Fantàstic.

Besititos.

Otilie said...

Si és una pena que aquesta cançò no hagués format part dels meus '90 de la meva etapa adolescent, doncs jo m'hi hagués sentit molt identificada, de fet crec que recull molt bè el que jo sentía en aquells anys, jo em sentía un "bicho raro" i m'agradava estar entre les meves coses mentre escoltava música e imaginava moments o escenes que em poguessin fer sentir especial. Vostè me'ls ha donat. Moltíssimes gràcies. Per aquestes coses, en condret i, per moltes d'altres li estarè eternament agraida. T'estimo molt.

P.D.:És per això que em fascina tant Ghost World. Tambè hi ha molt d'aquesta atmòsfera.

linus said...

Vostè es superespecial - jeje - la quiero, només cal saber veure-la i deixar que es mostri en mica en mica tal i com és. Gràcies a vostè per deixar-me viure al seu costat, es la meva especial - my wife -

TQM

P.D: Si, sobretot el Ghost World del còmic, la pel·lícula només a nivell estètic i d'interpretació.

Otilie said...

Gràcies amor, vostè és el meu marit especial. Lo quiero, lo que no està escrito. Gràcies a vos.