Monday, November 17, 2008

NATURALS ?

Moltes vegades somio en que les persones que m'envolten es poden barrejar i relacionar-se sense males intencions, complicacions o sentiments injustificats. Tots tenim entitat pròpia, tots som complicats a la nostra manera però jo no perdo la il·lusió.
A vegades et sorprenen perquè et reclamen, a vegades et decepcionen perquè no pensen en tu,...
A vegades buida per l'artificialitat de les meves amigues, a vegades massa plena per la naturalitat de les que no he buscat, ...


Síndrome de la pel·liculera empedernida.

3 comments:

linus said...

és refereix només a les seves amigues?

TQM

Otilie said...

Bé, en principi sí, en general es pot aplicar a totes les persones del meu entorn més estret o proper, inclosa jo mateixa. De fet estic parlant més de mi mateixa, de les sensacions, que em provoquen les persones i del que realment busco en les que han de ser les amigues i com hauria de ser jo. Recentment li he comentat que en les amigues de l'escola, malgrat tot, hi percebo una naturalitat que no he trobat en les que he tingut fins ara. ( No vull entrar en decepcions, si hi entrés no podria seguir tenint contacte amb persones que historicament m'han omplert la cocacola de pedres i fulles) no m'agraden les males intencions. Crec fermament que de sentir-lo a ir-ho a vosté m'ha quedat a mi: Vull amigues NOIES, dones amb les que poder compartir inquietuds femenines que vagin de cara, naturals. Em faig gran i cada vegada suporto menys la gent engreïda, intolerant, mal educada i farsant. També em canso de situacions tenses i malsentesos, males interpretacions i sobretot les males intencions. Tots tenim el nostre caràcter i les nostres complicacions, es poeden llimar amb bones intencions i amb la voluntat adequada.

TQM

P.D.: Les seves paraules i els seus consells i/o opinions sempre em serveixen per calibrar les meves reaccions i ser justa amb els que m'envolten. No canvii mai. Gràcies per tot.

linus said...

Gràcies, paraules molt equilibrades les seves.

L'animo a se honesta i anar amb cura.