Tuesday, December 09, 2008

THIS AFTERNOON






I´m taking a ride
With my best friend
I hope he never lets me down again
He knows where he´s taking me
Taking me where I want to be
I´m taking a ride
With my best friend

We´re flying high
We´re watching the world pass us by
Never want to come down
Never want to put my feet back down
On the ground

I´m taking a ride
With my best friend
I hope he never lets me down again
Promises me I´m safe as houses
As long as I remember who´s wearing the trousers
I hope he never lets me down again

Never let me down

See the stars, they´re shining bright
Everything´s alright tonight

3 comments:

linus said...

Aquesta és una de les cançons de la meva vida. El clip, l'atmosfera de tristesa i d'humanitat enmig de la natura fosca i la soledat que tot absorbeix. Simplement magistral.

Espero que com jo, necessiti escoltar-la poc, però quan ho faci la visqui de debò.


P.D: sé que quan es recórrer a aquesta cançó, les coses no estan del tot bé. Ànims i no doni importància a qui no se la mereix.

TQM

Otilie said...

Si, la vsic, la porto al mpg4 i aquesta tarda l'escoltava tornant del tren i em sentia tan sola i tan trista que m'han caigut les llàgrimes cara avall. No estic del tot bé, sóc massa sensible i se'm veuen les febleses d'un tros lluny. Per això la gent és capaç d'encarar-se a mi, prendre'm el pèl o ignorarme, perquè sense voler se'm nota que em fa mal. Creu-me que intento passar i evitar que se'm noti, pero hi han dies que costa més. Gràcies per tot.
TQM

linus said...

Ànims carinyo, té el meu suport incondicional. Jo la defenso i em pot abraçar sempre.

TQM