Sunday, July 25, 2010

AMPLITUD DE MIRAS

Reivindico la vanguardia contigo

2 comments:

linus said...

Jo pensava que aquestes alçades no era necessari reivindicar a un grup seminal i internacionalment reconegut com Esplendor Geométrico.

Però que hi farem, em de continuar predicant l'avant-garde per exquisite gourmets.

Gràcies pel post

TQM

P.D: Aquest recopilatori és pura meravella. Val molt la pena.

Otilie said...

Tens tota la raó del món i el que ha passat en aquest cas, pot fer certa gràcia. Resulta que m'he posat ha pensar en el que tu i jo hem compartit i he recordat quan tu i jo tornàvem escoltant la ràdio. Doncs Jesús Bombin ha escollit aquest tema i l'altre locutor ha manifestat de forma molt radical el seu desgrat, calificant el tema d'atrocitat. Una ment tancada de mires.

Volia postejar la canço d'alguna manera, perquè a nosaltres ens agarda molt, però de sobte he pensat que vosté ja hohavia fet i... sí, efectivament. I jo li responc amb un post XD !!!

Sí, estic d'acord el Minimal Wave Tapes no té desperdici amb els sons vanguardistes i el technopop que té. M'agrada.

TQM

Moltes gràcies pel findes.