Monday, March 17, 2008

VIVIR CADA MINUTO DE MI VIDA

Das Leben zur Minute mitzuerleben !




Jo de vida només en tinc una, tú ets l'home més important de la meva vida. Tú m'has ensenyat moltes coses, amb tú he descobert moltes coses que desconeixia, amb tú he descobert el plaer de llegir plegats poesia, un llibre de cinema, d'enriquir-nos amb cada peli que veiem, de disfrutar cada concert, cada vetllada, cada love journey, cada concert de jazz...


Amb tú he descobert les meves ganes de descobrir el món , de potenciar la meva creativitat, d'expressar el que sento en cada post, .... Amb tú he sentit l'esperit infantil, adolescent i adult.


Amb tú vull passar la resta dels meus dies, els temps difícils i els que no ho són tant. Et vull donar suport i t'acompanyaré allà on faci falta.


Jo vull que comparteixis amb mi les ganes de sortir a fora a respirar, a desenvolupar la nostra creativitat, a desconnectar... a descobrir, a fer de la nostra vida una peli i demà que sigui el que Déu vulgui !!!

6 comments:

linus said...

" tu ets l'home més important de la meva vida "; suposo que voldrà dir la persona més important de la seva vida.

En tot cas, té raó quan diu que hem de viure una miqueta més. Jo ho intentaré de la seva mà.

TQM

linus said...

Comentari a part es mereix el vídeo, què dic vídeo, primer curt-documental paisatgístic o clip, pròpiament dit i sense res a envejar, de cinemàtic orchestra. Una meravella, que em demostra que dóna passos de gegant cada vegada que treballa amb l'audiovisual.

Simplement impressionant. Felicitats !!!

Otilie said...

Ostres, té tota la raó del món. Ha estat un error de llenguatge: vosté és l'home de la meva vida.PUNT. és vosté qui anirà de la meva mà, pq és vosté a qui puc dedicar un post com aquest o com d'altres en el que he expressat el que sento per tú. Amb tú em sento segura, protegida i confiada de manifestar les grandesses que el meu cor em dicta envers la teva persona.

Bé, aquí les felicitats són compartides. Doncs, tal i com dic en el post, vosté és la meva font i causa d'inspiració. Sense vosté i la seva bona influència aquests "clips" potser no sortirien de mi.

TQM

linus said...

Sort que ha estat un error de llenguatge, perque el torna repetir: soc l'home més important o la persona més important - vagi en cura i llegeixi bé. Potser és sols un matís, però per mi té importància.

TQM

Otilie said...

Eing?
Tú ets l'home de la meva vida,quin error hi ha en dir-li que és el meu marit?.He tingut molta sort de coneixe't. La persona que vull que em faci companyia quan sigui gran perquè és molt bella per dins i molt maca per fora. Ha llegit bé el que resta de post?

Lo quiero

Otilie said...

Merci, ara he entés el que em volia dir, això em passa per llegir massa ràpid, haig d'aprendre a llegir més calmadeta.
Vosté ÉS LA PERSONA MÉS IMPORTANT DE LA MEVA VIDA. PUNTO PELOTA

Te quiero