Tuesday, July 29, 2008

QÜÈSTIÒ DE PRINCIPIS - DIA DE LA SINCERITAT o L'ACTE DE PASSAR L'ESCOMBRA

Segurament , la paraula principis no és la primera vegada que apareix en aquest blog. No perquè jo em consideri model de res o de ningú, sinó perquè va bé recordar-se'n a mesura que passa el temps.
De fa unes setmanes ençà que em ronden les idees i els sentiments, justament quan passo l'escombra per casa. És estrany, abans em passava quan estava a la banyera i fins a cert punt, ho trobava normal. Doncs és un moment de relax i aclariment d'alguns aspectes que conformen la meva vida. Un de molt important: l'amor que sento per la meva parella. Aquest punt s'ha tornat quelcom indispensable i organitza els altres aspectes de la meva vida. Com he arribat fins aquest punt ? Doncs segurament amb moltes ganes de conèixer i estimar a la persona que tinc al costat, essent valenta per superar qualsevol risc i tenint més confiança de la que ell i jo mateixa ens podem imaginar.

Cada dia estic més segura del que sento, però la por a fer-me gran i caure en la inèrcia del dia a dia, juntament amb les ganes d'estimar la persona que tinc al costat, fan que dubti sobre alguns aspectes que potser , per mi, encara no estan prou nets. Potser per això ho penso mentre escombro les meves inseguretats i dubtes sobre el que ens hem dit.

No vull vendre cap imatge de mi. Probablement no m'estic fent cap favor, afirmant que sóc una persona poruga, amb moltes inseguretats o monòtona, .... Només sóc sincera amb mi mateixa i mostrar-me com sóc, incloent-hi les meves febleses.

"Ella había amado y se había encontrado a sí misma. La mayoría en cambio, aman para así perder-se"


Herman Hesse

1 comment:

linus said...

JO crec que ho està fent molt bé i, si m'ho permet, jo també raonablement bé. Tot es pot millorar i s'ha de millorar; no obstant, les bases són molt solides i el treball de comunicació ha estat donant molts bons fruits. Disfruti del que ens queda d'estiu. Ens ho mereixem. Kisses

P.D: Menció especial mereix el fragment de Hesse, el més noble dels espiritualistes de la literatura de la primera meitat del segle passat.